جوک باحال پ ن پ
 

تفریح
جوک / ترول و مطالب خنده دار دیگر

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  جوک باحال پ ن پ   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 3942
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

کد هدایت به بالا

کد هدایت به بالا

code By 20Tools.com --> /stat/amar-v2.php color=333333&bg=F7F4D9&kc=999999&kadr=1&amar=7kvd i1p52fc-kn9itm2g">
 


جوک باحال پ ن پ

 

به استاد میگم لطفا كمكم كنید دارم مشروط میشم میگه نمره میخوای گفتم پَـــــ نَ پَــــــ... نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكی كه باید بریزم تو سرم میخوام

 ************************************************************************************

به پسر خالم میگم شناسنامه هم میبری برای رای دادن !!؟
میگه : پَــ نَــ پٍٍَــ اونجا مهر میزنم کف دستم اینجا میام میچسبونمتوشناسنامه!!

 ************************************************************************************

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟ میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !

 ************************************************************************************

داور یه بازی فوتبال بودم ، یارو از پشت یه تکل زد و پای یارو رو قلم کرد.
بهش کارت قرمز دادم.
داد می زنه:کارت قرمزهههههههههههههههههه؟
میگم:پـ نـ پـ کارت عروسی دختر عممه گفتم بیای دور هم شاد باشیم!!!!!!!

 ************************************************************************************

به دوستم میگم می خوام برم مسافرت میگه زمینی یا هوایی میگم هوایی میگه از فرودگاه میری میگم پ ن پ خلبان اشنامونه میاد سرکوچه

 ************************************************************************************

با دوستم رفته بودیم دنبال کار ی شیرنی پزی بود همکار میخواستن رفتیم تو شرایطش رو بپرسیم یارو گفت تا حالا کار کردی؟
گفتم نه فروشنده بودم ولی تو قنادی کار نکردم
گفت نه کلاً تاحالا کارکردی جائی؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم پَـــ نَـــ پَـــ این دوستم 5 دیقه پیش از تو تخم مرغ شانسی درم آورده و بهم زندگی داده شما هم اگه بهم کار بدین رکورد پینوکیو رو میزنم

 ************************************************************************************

رفتم مخابراط میگم می خام ترافیکم رو نامحدو کنم.
می گه می خای چی کار می خای دانلود کنی.
می گم پ ن پ می خام بزارمش لب تاخچه وقتی مهمون می یاد بگن این ها هم نامحدود دارن

 ************************************************************************************

رفتم دارو خونه مى گم حلزون داريد ميگه کرم حلزون؟ ميگم پ ن پ خود حلزون مى خوام بخورم

 ************************************************************************************

تو خونه ایم صدای میووووووووووووووووو میاد.
خواهرم میگه:صدای گربه است؟
میگم:پـ نـ پـ بروسلیه اومده انتقام بگیره!!!!!!!!!

 ************************************************************************************

گوشیمو سایلنت کردم، رو میز میلرزه … میگه داره زنگ میخوره ؟!؟!
پَ نه پَ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده

************************************************************************************

 

رفتم نونوایی گفتم نیم کیلو خمیر بده.
گفته: خمیر نون؟
گفتم:پ نه پ خمیر دندون.برای دندونام می خوام.(مثلا اگه من نمی گفتم خمیر دندون برای دندونه شما فکر می کردین برای مو های سره؟)
 

 
************************************************************************************
 

رفتم یه موسسه مالی اعتباری یه چک برگشتی مشتری که بهم پول داده بود رو بگیرم . بعد از یه ساعت پرسشو پاسخ و امضاء میپرسه چک و بدم ؟؟؟
تو چشاش نیگا کردو گقتم پ ن پ منتظرم کارت تموم شه با هم بریم ددر ...

 ************************************************************************************

با دوستم داشتم از خیابون رد می شدم بش گفتم بیا از خط عابر پیاده بریم .رسیدیم به خط عابر پیاده گفت این خط عابر پیاده است؟؟؟
گفتم پ ن پ شهرداری برای زیبایی طرح گور خر رو خیابون ها میزنه!!!

 ************************************************************************************

چند وقت پیش از مدرسه اومدم. مامانم میگه:کاپشنتو از مدرسه آوردی؟میگم:پ ن پ گذاشتم تو مدرسه یکی از مستضعفای مدرسه مون برداره استفاده کنه.

 ************************************************************************************

امروز رفتم حمام به مامانم گفتم مامان مسواکمو میدی بهم گفت میخوای مسواک بزنی?
گفتم اره...
مسواکو اورد گفتم مامان پس خمیر دندون?
میگه میخوای خمیر دندون بزاری رو مسواک?میگم اره خوب..
.تموم که شد گفتم مامان مسواکو از دستم میگیری!!?میگه مسواک زدی پسرم?گفتم بله ......مامانم:خاک تو سرت!!! دلم خوشه پسر بزرگ کردم خنگول سه بار بهت فرصت پ ن پ دادم خوب چرا استفاده نمیکنی????
من:oooo
مادرم:%%%%
سازمان حمایت از پ ن پ:@@@@
بازم من:0oooooo
خود پ ن پ:))))))))))

 

 

اگر خنده دار بود در قسمت نظرات بگویید تا باز هم بگزارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:جوک پ ن پ","جوک باحال","پ ن پ,

توسط علی رضا| لينك ثابت |


موضوعات
 » جک
» جک جدید
» جک حیوانات
» اس ام اس
» اس ام اس خنده دار
» جملات طنز
» جملات طنز 2
» جملات طنز 3
» جملات طنز 4
» ترول
» ترول جدید
 

لينك دوستان
 » پی سی پین چت » real madrid » اسقلال » 90موزيك » جی پی اس موتور » جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و آدرس tafrih20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

تير 1392

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');